Heb jij ideeen, tips of nieuws dat je wilt delen?

Hulp bij opzetten van je forum
Plaats reactie
admin
Site Admin
Berichten: 5
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 8:59 am

Heb jij ideeen, tips of nieuws dat je wilt delen?

Bericht door admin » wo mar 06, 2013 9:06 am

Heb jij voor je medecursisten stimulerend nieuws, bijvoorbeeld dat je een goed adres hebt voor stalen of misschien heb je een stageplaats of baan gevonden? Hartstikke leuk om dit nieuws op dit nieuwe forum te delen!

admin
Site Admin
Berichten: 5
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 8:59 am

Re: Heb jij ideeen, tips of nieuws dat je wilt delen?

Bericht door admin » wo mar 06, 2013 9:21 am

Tijdens de afgelopen praktijkdag op 2 maart j.l. vertelden een aantal deelnemers over de baan die ze gevonden hadden en ook hoe! zulke berichten, die willen we natuurlijk graag horen! Kom maar op met die verhalen dus! :D

Sigrid van den Brink
Berichten: 1
Lid geworden op: do mar 07, 2013 12:08 pm

Re: Heb jij ideeen, tips of nieuws dat je wilt delen?

Bericht door Sigrid van den Brink » do mar 07, 2013 12:15 pm

Wat een goed idee, dit forum!
Ik heb vorig jaar mijn opleiding succesvol afgerond en ben sinds kort werkzaam als stylist bij een webshop: http://www.sfeervoorjou.nl
Ik ben onder andere verantwoordelijk voor de collectie, styling en fotomateriaal. Erg leuk en afwisselend om te doen.
We maken gebruik van verschillende sferen: Landelijk, Modern, Klassiek, Romantisch en Kleurrijk. In deze sferen kan je verschillende woon- en decoratie items vinden.
Het past, vind ik, goed bij de opleiding omdat je als stylist natuurlijk ook gebruik maakt van accessoires en decoratieve items om een interieur compleet te maken.
Groeten
Sigrid

admin
Site Admin
Berichten: 5
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 8:59 am

Re: Heb jij ideeen, tips of nieuws dat je wilt delen?

Bericht door admin » zo mar 10, 2013 11:24 am

Hartstikke mooi dat je zo'n leuke baan hebt gevonden! Ik wens je hierbij heel veel plezier en succes!
groetjes, Cristy Brandriet

lisette
Berichten: 1
Lid geworden op: do mar 21, 2013 12:15 pm

Re: Heb jij ideeen, tips of nieuws dat je wilt delen?

Bericht door lisette » do mar 21, 2013 12:20 pm

Hallo allemaal,

Ik ben bijna klaar met de opleiding interieurstylist en ben eigenlijk al een beetje werkzaam in deze branche. Ik maak samen met een fotograaf interieur producties voor woonbladen. We hebben er nu 2 verkocht en de eerste ligt nu in de winkel. Het gaat om het blad wonen in landelijke stijl. Ik moet me nu concentreren op mijn examen, maar daarna ga ik los en ga ik allemaal leuke dingen doen zoals meer fotoproducties en interieuradviezen geven.

Iedereen heel veel succes nog met de opleiding of het werken in deze ontzettende leuke branche!

admin
Site Admin
Berichten: 5
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 8:59 am

Re: Heb jij ideeen, tips of nieuws dat je wilt delen?

Bericht door admin » do mar 21, 2013 12:32 pm

Super gefeliciteerd. Laat nog eens wat horen in de toekomst!!
gr. Cristy

Plaats reactie